کلینیک فوق تخصصی سرطان غرب کشور در ملایر احداث می شود
به گزارش صبح ملایر ، روزشنبه 7 شهریور1394 اعضای هیئت موسسان و مدیره جمعیت فرهنگی،اجتماعی صبح ملایر در قالب اردویی یک روزه میهمان موسسه مردمی خیریه حاتم در استان البرز بودند.
در حاشیه این گردهمایی صمیمانه سند های همکاری فی مابین دو جمعیت به امضا رسید که به موجب آن همکاری های فنی و آموزشی این دو تشکل مردمی بیش از پیش گسترش خواهد یافت که مهمترین سند همکاری بین این دو تشکل، توافق ساخت مرکز آموزشی ،درمانی خیریه حاتم در شهرستان ملایر محسوب می شود.
این گزارش حاکی است آقایان : دکتر صادقی معز و هنرجو مدیران تشکل های یادشده ابراز امیدواری کردند به حول و قوه الهی و با همت جوانان و خیرین ملایری، تا پایان شهریور جاری طرح مطالعاتی ،اخذ مجوز های لازمه و مکان یابی مناسب برای احداث این کلینک فوق تخصصی در شهرستان کلید بخورد.
دکتر صادقی معز در حاشیه این مراسم گفت: دوسال و هفت ماه از همکاری های دوتشکل می گذرد و بسیار خوشحالم که امروز در این ایام نزدیک به ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) این قرارداد همکاری به امضا رسید. 
وی افزود: ما پروژه ساخت کلینک های فوق تخصصی و خیریه حاتم را در بیش از 5 نقطه کشور در( مرکز، شمال ، شرق ، جنوب و غرب ) کشور در دست مطالعه و بررسی داریم که با اعلام آمادگی جوانان صبح ملایر برای یاری در احداث و جلب حمایت های مردمی در شهرستان ملایر موجب شد تا کلینک غرب کشور را امروز در شهرستان ملایر آغاز به مطالعه و احداث کنیم . 
وی درپایان گفت: پروژه های قبلی ما در شرق کشور و شمال کشور با پیشرفت هرکدام 50 درصدی و 35 درصدی همراه بوده است و انشاالله تا پایان بهار سال 1395 آن دو پروژه را تکمیل خواهیم کرد.
در ادامه مراسم حمید هنرجو پژوهشگر فرهنگی اجتماعی واز چهره های فعال امور خیریه مردمی، نقش موسسات خیریه چون حاتم و اتکا به توان و دانش  جوانان ملایر را از ارکان توسعه در حوزه های گوناگون کشور، از جمله بخش  درمانی دانست و گفت: شهرستان ملایر که همواره مهد اندیشه های نو و نیروهای مستعد و کارآمد است، انشاء الله پروژه اخیر را نیز به بهره برداری رسانده و منشاء اثرات خیر خواهد شد، تا حدی که سرمشق دیگر شهرستانها در باورمندی به ظرفیت های داخلی شود.
هنرجو در ادامه افزود: برهمه ما واضح و مبرهن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت های پدرانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب سربلندی و شکوه خود را مدیون مردمان شریف ، نجیب و انقلابی ایران است و همراهی بی بدیل مردم با نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس ، نمونه ای از این همراهی است. حال که در هفته دولت به سر می بریم و سال جاری هم سال همدلی میان مردم و دولت است بایستی خشنود باشیم سیاست های دولت و رئیس جمهور محترم مبنی بر حضور بیش از پیش مردم در عرصه های مختلف در این دو مجموعه یعنی حاتم و صبح ملایر در حال اجراست و انشالله این همراهی ها و همدلی ها روز افزون باشد.
درپایان این مراسم حاضران پس از اقامه نماز به همراه جمعی از کودکان سرطانی مورد حمایت موسسه حاتم ، فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) از ساخته های مجید مجیدی را به تماشا نشستند.