درنگ نامه و پنجره مه زده رونمایی شدند

 به مناسبت خجسته میلاد پیامبر اکرم (ص) امام صادق(ع) و در آستانه شب های باستانی یلدا دو اثر هنری و پژوهشی با همکاری انجمن افیام شهرستان ملایر رونمایی گردید 
به گزارش پایگاه خبری سازمان های غیر دولتی ایران(وطن)؛ در این مراسم که به میزبانی سالن جلسات اداره نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر و توسط انجمن افیام برگزار شد از کتاب شعر صوتی پنجره مه زده ... و درنگ نامه ! مجموعه یادداشت های رسانه ای محمود آصفی ، فعال فرهنگی و اجتماعی رونمایی شد. 
حمیدهنرجو دبیر شورای دیپلماسی رسانه ،جامعه و عضو سابق شورای تالیف کتب درسی در این مراسم گفت: تشکل های مردم نهاد همچون افیام و مشابه آن بایستی بستر رشد استعداد های ناب باشند و بتوانند در بلند مدت شهرستان ها را از محجوریت فرهنگی خارج سازند، وی همچنین ادامه داد در کتاب صوتی که امروز شاهد رونمایی آن خواهیم بود تلاش همکاران بنده در مجموعه تولیدات صبح ملایر این بوده است که تماما از توانمندی های بومی استفاده شود که این رشد کیفی در تولید آثار هنری در شهرستان ملایر مایه مباهات هست. 
هنرجو در پایان گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد این موضوع باشیم که از دل انجمن های مردم نهاد آثار پژوهشی ، هنری و فرهنگی بسیار چشمگیری خارج شود و این جوشش شهرستان را از حضور نیروهای غیربومی در مصادر کلیدی بی نیاز سازد.
در ادامه محمود آصفی فعال فرهنگی و مولف دو اثر درنگ نامه ! و پنجره مه زده... به بیان توضیحاتی پیرامون معرفی هردو اثر پرداخت و یادآور شد : طبق مولفه های نوین توسعه بایستی روز به روز به سمت تولید محتوا در فضا های جدید باشیم و فرهنگسازی اهمیت به کتاب های صوتی از نخستین راهبرد ها در رسیدن به این هدف است.
وی ادامه داد: در گردآوری مجموعه درنگ نامه ! که مجموعه یادداشت های رسانه ای این حقیر از سال 1388 تا کنون می باشد اعضای محترم دفتر مطالعات انجمن پژوهشگران حامی استان مرکزی زحمات بسیار فراوانی را متقبل شده اند و جا دارد به همکاران خود در این انجمن دانش بنیان خسته نباشید و خداقوت عرض کنم. 
آصفی در پایان گفت بسیار خوشحالم و افتخار میکنم که دو پژوهشی و هنری بنده در این روزهای مبارک ، در انجمن فعال و کوشای افیام و توسط فرهیختگانی نظیر استاد هنرجو رونمایی می گردد و امیدوارم این حسن مطلعی باشد برای فعالیت های گسترده و انتشار آثار توسط جوانان ملایری .
در ادامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی فر ، حمید هنرجو ، مجید تکلو ، محمدرضا روح افزا و مولف از هر دو اثر رونمایی گردید ، همچنین دبیرکل جمعیت صبح ملایر ،حمید هنرجو با اهدای لوح و تندیس اختصاصی جمعیت مذکور به دبیر محترم انجمن افیام از زحمات یکساله و پر ثمر این انجمن تقدیر و تشکر کرد .
در پایان جلسه مجید تکلو دبیر انجمن افیام ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و مدعوین افیام را پتانسیلی متعلق به تمامی شهروندان ملایر دانست و افزود ؛ افیام و کنشگران پرتلاش آن هدفی جز فرهنگسازی برنامه مند و مبتنی بر سبک زندگی ایرانی، اسلامی ندارند.