طرح زیست محیطی جمعیت صبح ملایر با توزیع بیش از 3 هزار تراکت آموزشی کلید خورد...

قائم مقام جمعیت فرهنگی ،اجتماعی صبح ملایر ازتهیه و  توزیع بیش از 3 هزار تراکت و بروشور تبلیغاتی با مفاهیم حفاظت از محیط زیست در راستای اجرای فاز نخست طرح فراگیر ( محیط زیست سرمایه جاری ، میراث فردا) در  سطح شهرستان ملایر خبرداد .

به گزارش شبکه تحلیلی صبح ملایر محمود آصفی در جشن عیدانه فطر جمعیت ، ضمن بیان این خبر افزود : جمعیت مردمی صبح ملایر که از هشت سال پیش با برگزاری مراسمات مختلف نظیر نذر کتاب ، افطاری مردمی و.... فعالیت های فرهنگی خود را در سطح شهرستان اغاز نموده است  و در راستای پاسداشت محیط زیست اقدام طرحی چند مرحله ای و آموزش در این باره نموده است . 

آصفی افزود: به فضل الهی بعد از برگزاری موفق  طرح هایی نظیر نذرکتاب مردمی ، عیدانه کتاب ، جوان موفق و... ، در سال  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل همگام با دیگر تشکل های مردمی فعال در زمینه محیط زیست، طرح گسترده و فراگیر( محیط زیست سرمایه جاری ، میراث فردا )که در مجمع عمومی سالانه جمعیت با  پیشنهاد دبیرکل محترم جمعیت جناب آقای حمید هنرجو به تصویب رسیده  کلید خورده است.

این فعال مدنی ادامه داد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفاظت از محیط زیست را وطیفه ای همگانی دانسته است و شکی نیست در راستای نیل به این هدف والا و مطالبه رهبری معظم انقلاب پیرامون ورود اجتماعی و مردم به امور جاری و با اهمیت کشور جمعیت صبح ملایر تصمیم بر آن دارد تا با مشارکت فعال اجتماعی و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی و دیگر تشکل های مدنی اقدام به آموزش همگانی و گسترده در این زمینه بسیار دارای اهمیت نماید. 

قائم مقام جمعیت صبح ملایر افزود : طرح فراگیر (محیط زیست سرمایه جاری، میراث فردا ) جمعیت مردمی صبح ملایر دارای سه فاز کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت ذکر کرد و افزود: در کوتاه مدت اقدام به انتشار بیش از 3 هزار تراکت آموزشی و تبلیغاتی کرده ایم و در نخستین گام این طرح موفقیت نسبی حاصل شده است و نکته حائز اهمیت در اجرای فاز  نخست این است که سعی بر آن داشتیم از کاغذ ها و مواد اولیه ای استفاده نمائیم که بازیافتی هستند.

 محمود آصفی در پایان گفت:مطمئنا در فاز های میان مدت و بلند مدت با 5 فعالیت اساسی گام های هرچند کوچک اما موثری در این راستا خواهیم داشت و امیدواریم در آینده نزدیک تفاهم همکاری فی مابین جمعیت صبح ملایر و دو پژوهشکده مطالعاتی در کشور تا قبل از برگزاری مجمع فوق العاده جمعیت و پیش از برگزاری اختتامیه سومین دوره طرح نذرکتاب ، نشر دانایی به امضا برسد.