هنرجو مردم شریف ملایر را به حضورگسترده در دوردوم انتخابات دعوت کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند

بار دیگر ملت مسلمان و دینمدار ایران اسلامی با عزم ملی در آستانه آزمایش الهی دیگری در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد. این حضور، نماد هوشیاری و پایبندی به نظام اسلامی است که با شرکت همه اقشار ملت در دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک تکلیف شرعی و براساس نظرامام راحل به منصه ظهور رسیده و سپری پولادین در مقابل دشمنان اسلام و مستکبران خواهد بود قرار تا نظام مردمسالاری دینی را همچون دوره های پیشین و مقاطع زرین انقلاب اسلامی به رخ آنان بکشد، به خصوص در این دوره که با توجه به شرایط خاص منطقه و جهان، از حساسیت و تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

بی تردید مردم  بیدار و هوشیار شهرستان فرهنگ پرور ملایر نیز از اهمیت این تکلیف الهی آگاه بوده و به یاری خدای متعال، جمعه دهم اردیبهشت ماه ، گوش به فرمان رهبر فرزانه خویش با اراده و آزادی کامل و انتخاب آزادانه، حضوری شکوهمند و معنادار در پای صندوق‌های رأی خواهد داشت و با انتخاب نماینده ای مؤمن، مردمی و شایسته و آگاه به مشکلات کشور و مردم ، هوشمندی، بصیرت و درایت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب حمید هنرجو فرزند کوچک مردم بزرگ ملایر به عنوان نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخود فرض می دانم از عموم همشهریان و آحاد مردم شریف شهرستان برای حضور گسترده در دور دوم انتخابات دعوت به عمل آورده و انتخابی آگاهانه و اصلح را به سهم خود مطالبه نمایم. 

هرچند نمی توان نکاتی قابل تامل در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر را نادیده انگاشت، بازهم پسندیده می دانم به سهم خود از دست اندرکاران و برگزارکنندگانی که بدون درنظرگرفتن علایق شخصی و حزبی ، پاسدار آرای مردم شریف و شهید پرور ملایر بوده و ان شاءالله خواهند بود،  تشکر کنم.

پاینده باد ایران / سربلند باد ملایر

حمیدهنرجو

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ملایر