نخبگان جوان باید اهداف اسلامی را تعالی ببخشند

آیت الله سید رضا فاضلیان روز سه شنبه در دیدار با نخبگان جوان  ورزشی، قرآنی، فرهنگی و علمی شهرستان ملایر افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) زمینه کشف استعداد جوانان و نخبگان کشور فراهم شد.وی اظهار داشت: همانگونه که حضرت علی اکبر(ع) خود را فدای اسلامکرد، جوانان ما نیز در هشت سال  دفاع مقدس، به علی اکبر(ع) اقتدا کردند و با ایستادگی،  مقاومت و تبعیت از ولایت انقلاب اسلامی را حفظ و تنومند کردند.وی اقتدار، سخاوت، تقوا و ولایت پذیری را از خصوصیات ویژه حضرت علی اکبر(ع)عنوان کرد و افزود: علی اکبر(ع) در صبوری،اخلاص، منطق و رفتار شبیه رسول خدا(ص) بود. آیت الله فاضلیان بیان داشت: نخبگان جوان ما با پیروی از رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) باید دراخلاق، منش و روش زندگی به حضرت علی اکبر(ع) اقتدا کرده و در راه رسیدن به سعادت وی را سرمشق خود قرار دهند. رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز ترقی و پیشرفت جامعه راداشتن نخبگان جوان و استفاده از توان و ظرفیت آنهادانست و گفت: فکر واندیشه و خلاقیت نخبگان جوان،جامعه ما را می سازد و برای بهره گیری از توان آنها باید سرمایه گذاری کنیم.

مهدی رضایی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری به نخبه پروری تاکید دارند، در این راستا، استفاده از ظرفیت و توان نخبگان جوان و توان
آنها ایران را به کشوری مقتدر تبدیل می کند. وی بر لزوم مهیا کردن امکانات لازم برای استفاده از توان و ظرفیت نخبگان جامعه وشناسایی آنها تاکید کرد و افزود: نخبگان جوان امروزسهم خود را در پیشرفت وتوسعه کشور به خوبی ادا کرده و نقش مهمی در عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده اند.به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، 30 نفر از نخبگان جوان علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشی با امام جمعه ملایر دیدار کردند.