رسانه های انقلابی در برابر تکفیری ها جنگ تمام عیار به پا کنند
مخابره پیام رحمانی اسلام به جهان یک تکلیف رسانه ای است متاسفانه منویات رهبری معظم و مطالبات بر حق ایشان مورد توجه رسانه های داخلی ما قرار نگرفته و مانند همیشه اغلب نخبگان و اندیشمندان خود را 
درگیر بازی های بیهوده سیاسی کرده اند و از فرهنگ غنی اسلامی که در آن همه جنبه های اقتصاد ، سیاست ، رشد و تعالی و... مورد توجه قرار دارد کم بهره هستند.بایستی بلند فریاد زد: نخبگان ! به خود بیائید. 
به گزارش تسنیم ،  حمید هنرجو پژوهشگر برجسته فرهنگی و اجتماعی در همایش جریانات تکفیری و داعش که به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد به نقش تاثیر گذار رسانه های غربی و عربی در دامن زدن به اتش جریاناتی همچون داعش پرداخت و ضمن طرح پرسش  از فعالان فرهنگ و رسانه تصریح کرد : رسانه های ما در مقابله با این گروهک ها نباید در جایگاه تماشا چی ظاهر شوند. 
وی افزود : فقدان تحلیل و تبین های صحیح  از جریان ضد دین و انسان، و گزارش از کشتار های بی رحمانه و غارتگری دشمنان اسلام به نام دین ، اسلام هراسی را در سطح جهان تبلیغ می کند که در برابر این فاجعه، باید فعالیت فرهنگی و رسانه ای حساب شده ای داشته باشیم . این فعال رسانه افزود : ما در مقابل چهره نازیبایی که دشمنان برای اسلام سراسر رحمت ترسیم کرده اند چه کرده ایم؟ آیا توانسته ایم پیام اسلام 
رحمانی را به جهان مخابره کنیم؟ اگر بله تا چه سطح و میزانی؟ اگر امروز در مقابل این دست گروه ها اقدام صحیح انجان نگردد در آینده تاریخ اسلام در باره ما چه خواهند نوشت؟ اینها سوالاتی است که هریک از مسئولین فرهنگی و دانشجویان و دانشگاهیان با رجعت به خود بایستی پاسخ دهیم. 
این مدیر فرهنگی  در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد همدان یادآور شد : رهبر معظم انقلاب اسلامی با حکمت  و هوشمندی ،  سال قبل  خطاب  به جوانان اروپا و آمریکا نامه ای نوشتند  که پی آمد آن ، طرح ضرورتی بزرگ  در جوانان غربی  نسبت به شناخت اسلام و منویات اسلامی بود. اما آیا ما و نخبگان فرهنگی ، رسانه ای  کشور تا چه حد توانستیم از فرصتی که ایشان ایجاد کردند در راه روشنگری و بیان حقایق استفاده کنیم؟ متاسفانه منویات رهبری معظم و مطالبات بر حق ایشان مورد توجه رسانه های داخلی ما قرار نگرفته و مانند همیشه اغلب نخبگان و اندیشمندان خود را درگیر بازی های بیهوده سیاسی کرده اند و از فرهنگ غنی اسلامی که در آن همه جنبه های اقتصاد ، سیاست ، رشد و تعالی و... مورد توجه قرار دارد کم بهره هستند.بایستی بلند فریاد زد: نخبگان ! به خود بیائید. 
این محقق و مدرس دانشگاه در ادامه به نقش بی انکار دولت های غربی و عربی در جریان سازی گروه های سلفی اشاره کرد و افزود : متاسفانه این نمایش همیشگی غربی هاست . ابتدا یک ماجرای  ساختگی و مضر را طراحی می کنند  و بعد در مقام ناجی در رسانه ها ظاهر شده و خود را نگران انسانیت معرفی می کنند ! که این از طنز های تلخ قرن رسانه هاست ، امید داریم در زیر سایه پرچم انقلاب اسلامی شاهد متولد شدن آوینی ها در فرهنگ و هنر باشیم و حقایق را با زبان لطیف و تاثیرگذار فرهنگ به جهان بازگو نماییم. 
حمید هنرجو در پایان گفت : درب لانه ای که آمریکا، استعمار نو و دولت های بی ریشه عربی برای تغذیه حشرات کشنده تعبیه کرده بودند امروز به شکل عجیبی باز شده است و هریک از این حشرات رسانه ای را در اختیار گرفته و افکار مسموم خود را گسترش می دهند ، در چنین شرایطی چاره ای جز استفاده از تمام ظرفیت های هنری و فرهنگی از قبیل سینما ، تلویزیون ،موسیقی ، ادبیات و ... که هریک رسانه ای پویا و تاثیرگذار به شمار می آیند، نیست و بایستی هوشمندانه و بجا از هریک از این ابزار تاثیر گذار استفاده نمائیم تا بتوان در مقابل این دست تفکرات و گروه های الحادی ایستادگی کرد .