برای رشد بایداز سایه نام مرکزاستان خارج شویم

حمید هنرجو در گفتگو با وبگاه خبری،تحلیلی صبح ملایر گفت: سفر هیئت دولت به استان ما می تواند پایه گذار رفع بسیاری از مشکلات باشد و انشالله امیدواریم در این سفر با توجه به مشی اقتصادی و فرهنگ محور دولت تدبیر و امید مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان و شهرستان ملایر در صدر بررسی ها و مصوبه ها باشد.

دبیر جمعیت فرهنگی ،اجتماعی صبح ملایر افزود: ملایر شهر 1100 شهید، فرهنگ ، ورزش ، علم و دانشگاه است از این رو دولت تدبیر و امید با توجه و سرمایه گذاری در این بخش می تواند آینده ای روشن را برای استان همدان و به طبع آن کشور بی آفریند.

این پژوهشگر فرهنگی ، اجتماعی افزود: در سال همدلی و همزبانی میان ملت و دولت باید همراهی ویژه مردم و حمایت آنها را از دولت ببینیم ، این اهمیت نداردکه هریک از ما از حامیان کدام تفکر سیاسی در کشور باشیم نکته مهم این است که همه در لوای وحدت کلمه همراه دولت خدمتگذار برای رشد و نمو کشور در همه عرصه ها تلاش کنیم.

وی افزود: کشاورزی ،تامین و بازیابی آب ، حمایت از صنعت مبل و منبت ، صنایع دستی ، برنامه ریزی برای ایجاد صنایع کوچک و زودبازده ، جذب صحیح توریسم و صنایع تبدیلی می توانند گره گشای مشکلات بیکاری جوانان و اقتصادی شهروندان شهرستان ملایر باشد که انشالله با دقت نظر مورد توجه دولت در این سفر قرار بگیرد.

 هنرجو درپایان خاطرنشان کرد: با وجود حضور کثیر دولتمردان ملایری در پست های وزارتی و... در بدنه هیئت دولت تدبیر و امید انتظار می رود بعد از سالها اجحاف در حق شهرستان شاهد نگاه ویژه به پتانسیل های بی شمار ملایر برای آبادانی کشور باشیم ، زیرا در سال های اخیر شهرستان ما در نگاه های کلان بودجه ای و توسعه مدارانه بدلیل زیر سایه قرار گرفتن نام مرکز استان با محرومیت مشکل مواجه بوده وبرای رشدو پیشرفت باید از زیرسایه سنگین نام مرکز استان بیرون بیائیم کاشان،ساوه و چندشهرستان دیگر کشور نمونه موفق این خروج هستند.که انشالله این سفر بابرکت شروعی برای رشد به حق ملایر باشد.