مدیران از خبرنگاران به عنوان مشاور بهره بگیرند
 خبرنگاران همواره باید به دنبال احقاق حق باشند و مدیران از خبرنگاران به عنوان مشاوران خود بهره بگیرند.
تسنیم: مصطفی آزادبخت در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: گلایه اصحاب رسانه درباره اطلاع‌رسانی به جا و به حق است و باید این نقیصه در شهرستان برطرف شود.
وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت خود را در برابر انتقادات بالا ببریم تا بتوانیم خدمت کنیم، تصریح کرد: کسی می‌تواند رسالت خدمت‌گذاری را انجام دهد که منیت خود را کنار بگذارد.
 آزادبخت با بیان اینکه اصحاب رسانه مظلوم بوده و هیچگاه به حق خود نرسیده‌اند، خطاب به خبرنگاران گفت: همواره به دنبال احقاق حق باشید و صداقت و راستگویی را در همه حال سرلوحه کاری خود قرار دهید.
 رئیس خانه مطبوعات استان نیز در این مراسم با بیان اینکه پی‌گیر حل مشکل بیمه خبرنگاران هستیم، گفت: در صورت ایجاد خانه فرهنگ و هنر ملایر نخستین شهر استان است که دارای خانه فرهنگ و هنر می‌شود.
محمد رضا عارف با اشاره حمایت خوب دولت تدبیر و امید از مطبوعات اظهار داشت: در شهرستان‌ها کسانی هستند که خارج از کار رسانه فعالیت می‌کنند اما از مزایای این حرفه بهره‌مند هستند که از این امر جلوگیری می‌کنیم.
شهردار ملایر نیز در این مراسم خبرنگاران را مشاوران بسیار خوبی برای مدیران عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها حلقه واسط بین مردم و مسئولان بوده و می‌توانند دیدگاه‌ها و خواسته‌های مردم و مسئولان را  به صورت متقابل منتقل کنند.
علیرضا رضایی با بیان اینکه در ملایر تمامی خبرنگارن به خوبی به این وظایف عمل می‌کنند، اظهار داشت: باید از هر مدیری که در راستای رشد و توسعه حرکت کند حمایت کرد.
وی همچنین با اشاره به پروژه‌های فعال شهرداری ملایر گفت: علی‌رغم رکود حدود 72 پروژه عمرانی را در ملایر در حال اجرا داریم که اگر به انجام برسد تحول عظیمی در عرصه‌های شهرسازی شهرستان ایجاد می‌شود.