تیم ووشو ملایر نایب قهرمان کشور شد

مهدی رضایی درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور ووشو اظهار داشت: مسابقات کشوری سبک لوان چوان با حضور ۳۸۵ ورزشکار از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهرستان قم برگزار شد

وی افزود: تیم ووشو شهرستان ملایر به نمایندگی استان همدان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرد و با کسب پنج مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۳ مدال برنز به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت و تیمهای قم و و قزوین اول و سوم شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به نتایج انفرادی تیم ملایر گفت: در رده سنی نوجوانان علی کیانی مقام اول، رضا کشنانی، مهدی سروش، حسین رضایی و محمدرضا شیر محمدی مقام دوم و مسعود مرغزاری، مهریار حیدری، ابراهیم بابایی، حسین شاه محمدی، هادی یارمطاقلو، علیرضا محسنی، مهدی کاظمی، امیر محمد بیات و محمد مهدی گودرزی مقام سوم را کسب کردند.

رضایی عنوان کرد: در رده سنی جوانان سجاد محمدی علی آبادی مقام اول، محمد نادی علی آبادی، علی اکبر امبری و جواد یعقوبی مقام دوم و سید سجاد موسوی حامد رضایی مقدم و علی حیدری مقام سوم را به دست آورد.

وی با اشاره به نتایج رده سنی بزرگسالان گفت: میلاد مهدوی کیا، حسین بهرام طجری و ابوالفضل بختیاری مقام اول، امید ازناوی، امین چهاردولی و میلاد خدادادی مقام دومو عباس حسنی، وحید واحدی و یونس سرکبود مقام سوم را به دست آوردند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: سال گذشته تیم ووشو شهرستان ملایر با کسب نایب قهرمانی در لیگ دسته یک، موفق به صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور شد که افتخار بزرگی برای ورزش استان است.

وی گفت: ووشو ملایر در جایگاه خوبی قرار دارد و بیش از ۲۵۰ نفر در این رشته فعالیت می کنند.