نمایشگاه دائمی فرهنگی در ملایر

در سفر رئیس جمهور به استان همدان ایجاد نمایشگاه دایمی فرهنگی و هنری ملایر پیگیری می‌شود.  مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با اشاره به اینکه ملایر به عنوان شهری فرهنگی دارای هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف است.

وی افزود: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی این شهر، مهمترین مطالبه مردم ملایر اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه فرهنگ و هنر است.

غلامرضا جمالی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 هنرمند شناسایی شده در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت دارند، گفت: این هنرمندان در بخش‌ هنرهای نمایشی، شعر و ادب، هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و موسسات فرهنگی فعالیت دارند. مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از فعالیت 10 گروه نمایشی، پنج انجمن ادبی شعر و نویسندگان جوان، دو گروه موسیقی، پنج موسسه فرهنگی تک‌منظوره و چندمنظوره، دو آموزشگاه خوشنویسی، چند آموزشگاه نقاشی، انجمن سینمای جوان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ملایر خبر داد و افزود: هنرمندانی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند، نیاز به حمایت دارند.
وی با اشاره به درخشش گروه‌های هنری شهرستان ملایر در جشنواره‌های مختلف به موفقیت‌های هنرمندان تئاتر در جشنواره‌ها به ویژه جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: هنرمندان تئاتر ملایر در بخش‌های مختلف این جشنواره صاحب رتبه‌های برتر شدند و در حال حاضر نیز جزو بهترین گروه‌های نمایشی در سطح استان و کشور به شمار می‌روند. جمالی‌زاده اظهار کرد: یکی از مطالبات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه از گروه‌های هنری در شهرستان است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به استان بتوانیم خواسته‌ها و مطالبات هنرمندان ملایر را به هیأت دولت ارائه کنیم.

منبع : وبسایت خبری پاتوق بچه های ملایر