نمایشگاه «سروهای عشق» در ملایر گشایش یافت
به گزارش صبح ملایر به نقل از فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از بازگشایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و تذهیب با عنوان «سروهای عشق» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبرداد.
غلامرضا جمالی‎زاده افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و تذهیب با عنوان «سروهای عشق» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.
وی گفت: در این نمایشگاه، تعداد 20 اثر خوشنویسی و تذهیب از لیلا روزبهانی هنرمند خوشنویس ملایری در قالب نستعلیق و شکسته نستعلیق با مضامین آزاد، مطالبی در مدح ائمه اطهار(ع) و همچنین سخنان و متن‌های مرتبط با هفته دفاع مقدس در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر افزود: این هنرمند از سال 79 در عرصه خوشنویسی و تذهیب فعالیت خود را آغاز کرده و از سوابق هنری ایشان می‌توان به شرکت در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری با دریافت لوح تقدیر و کسب مقام سوم مسابقات خوشنویسی وقف استان همدان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه از 24 شهریور تا چهارم مهرماه همه روزه از ساعت 8 الی 14 و در روزهای زوج نیز از ساعت 16 الی 19 برای بازدید علاقه‌مندان در شهرک ولیعصر(عج) ـ میدان قائم ـ مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر است.