اعتقادبه ارزش هاموجب ممتازبودن ورزشکاران ماست

امام جمعه موقت ملایر گفت: همراه کردن ورزش با ارزش ها در ورزشکاران ایرانی باعث ممتاز شدن آنان در جهان شده است.
به گزارش صبح ملایر به نقل از ملایری‌ها، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی  شهرستان ملایر با امام جمعه ملایر دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار داشت: اخلاق یکی از مهمترین ویژگی‌های است که ورزشکار باید با خود به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به نقش ارزش‌های اسلامی  در ممتاز شدن ورزشکاران گفت: همراه کردن ورزش با ارزش‌های اسلامی  در ورزشکاران ایرانی باعث ممتاز شدن آنان در جهان شده است.
امام موقت جمعه ملایر امام علی(ع) را بهترین الگو برای ورزشکاران دانست و بیان کرد: امام علی(ع) بهترین الگو برای ورزشکاران بوده و ورزشکاران به پیروی از مولای متقیان(ع) تا می توانند هر چه بیشتر در تربیت روح خود تلاش کنند.
وی با اشاره به نقش تربیت اسلامی در ورزش بیان کرد: تربیت اسلامی تربیت ظاهر و باطن بوده و ورزشکاران باید هم در تربیت ظاهر و هم در تربیت باطن خود تلاش کنند.
فاضلیان گفت: جامعه متدین نیاز به ورزشکار قوی و ایده آل اسلامی داشته و همانگونه که قرآن از طالوت به عنوان یک جوان قوی و مومن هم روح و هم جسم خود را تقویت کرده بود نام برده است.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از شرایطی که دختران حضرت شعیب(ع) در مورد حضرت موسی(ع) به پدرشان عنوان کردند قوی و امین بودن حضرت موسی(ع) بود.
امام جمعه موقت ملایر گفت: ورزشکاران ما باید همانگونه در راه تربیت و قوی کردن بدن خود تلاش می کنند در راه اخلاقیات و صفات نیک خود نیز تلاش کنند و تا می توانند علاوه بر سم خود روح خود را نیز از فضائل اخلاقی لبریز کنند.
وی در انتهای سخنان خود با آرزوی اثر گذاری هر چه بیشتر مربیان و ورزشکاران در ورزش کشور گفت: ورزشکاران ما برای اعتلای هر چه بیشتر پرچم ایران در دنیا تلاش کنند.
اقامه نماز پایان بخش دیدار ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی  شهرستان ملایر با امام جمعه موقت شهر ملایر بود.