شرکت ۱۲۰۰ نفر از مدیران و ائمه جماعات مدارس همدان در اجلاس نماز

صبح ملایر به نقل از مهر:معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری اجلاس «نماز و تربیت» با حضور حجت الاسلام قرائتی در همدان خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ نفر از مدیران و ائمه جماعات مدارس در این اجلاس شرکت می کنند.
حسن کرمی نور افزود: اجلاس «نماز و تربیت» در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز و تجلیل از فعالان نماز دستگاه‌های اجرایی، فردا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی در همدان برگزار می شود.
وی بابیان اینکه حجت‌الاسلام قرائتی در جمع طلاب و علمای حوزه علمیه آیت‌الله آخوند همدانی جلسه خواهد داشت، بیان کرد: خواهران و برادران طلبه در این جلسه حضور دارند
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان بابیان اینکه اجلاس نماز و تربیت با حضور ۱۲۰۰ نفر از مدیران و ائمه جماعات مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف ازبرگزاری این اجلاس ارائه شیوه‌های دعوت نماز به نسل نو است.
کرمی نور بیان کرد: اجلاس استانی نماز و کارگزاران با حضور دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای شورای اقامه نماز شهرستان‌های استان همدان در سالن شهدای استانداری برگزار می شود.
وی بابیان اینکه در این برنامه از فعالان نماز و دستگاه‌های اجرایی تجلیل می شود، عنوان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها به برپایی نماز در اول وقت اهتمام داشته‌اند که در این برنامه توسط حجت‌الاسلام قرائتی از زحمات آنان در راستای ترویج فرهنگ نماز تجلیل خواهد شد.
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز بابیان اینکه دستگاه ها تلاش‌های زیادی در راستای ترویج فرهنگ نماز و برپایی نماز اول وقت داشته‌اند ادامه داد: ترویج فرهنگ نماز برای همه واجب است و همه باید در راستای بهتر برگزار شدن امر نماز تلاش کنند.