هنرمندان " یک بیابان بی کسی" تقدیر شدند

در مراسمی پس از یازده شب اجرای نمایش آئینی «یک بیابان بی کسی» از عوامل این نمایش توسط ارشاد ملایر تقدیر شد.
به گزارش صبح ملایر به نقل از ملایری‌ها در مراسمی  پس از یازده شب اجرای نمایش آئینی «یک بیابان بی کسی» از عوامل این نمایش در ارشاد ملایر تقدیر شد.
غلامرضا جمالی زاده در این مراسم که با حضور عوامل این نمایش آئینی برگزار شد اظهار داشت: داستان نهضت عاشورا و قصه جانسوز ایثار و شهادت امام حسین(ع) و یارانش، چنان بر قلب ها تأثر گذاشته که پس از گذشت 14 قرن، غبار کهنگی و فراموشی و تکراری بودن را بر خود نگرفته است و با آمدن محرم، در رگ های جامعه خون پاک شهیدان جوششی تازه می یابد.
وی با اشاره به رسالت هنرمندان برای ادای دین در این وادی مقدس و تبیین شکل های هنری این حادثه گفت: رویکردهای هنرمندان به واقعه عظیم عاشورا از 5 جنبه قدسی، اسطوره ای، تاریخی، دینی و آئینی قابل بررسی و عرضه می باشد که با توجه به بسترهای خوب موجود انتظار می رود هنرمندان بیش از گذشته و با توان علمی و پژوهشی بیشتر در این عرصه فعالیت نمایند.
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی ملایر  از همت همه هنرمندان گروه که بیش از یک ماه برای تمرین و آماده سازی وقت گذاشتند و به مدت 10 شب برنامه هنری، مذهبی خود را به شهروندان ملایری عرضه کردند تقدیر و تشکر نمود و افزود: ساماندهی بیش از 60 نفر از عوامل گروه و اجرای عالی که موجب جذب حداقل 10 هزار نفر از همشهریان برای تماشا و استفاده از این نمایش شد کار ارزنده ای بود که جا دارد از سرپرست و کارگردان اثر آقای احمدرضا خانی تقدیر ویژه به عمل آید.
در این مراسم بیش از 60 نفر از عوامل گروه با اهداء لوح و هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند و در ادامه نیز از 4 هنرمند برگزار کننده نمایشگاه عکس عاشورایی «قاب عشق» تقدیر به عمل آمد.