افتخارآفرینی تیم کبدی بانوان ملایر درغرب کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم کبدی بانوان ملایر با نائب قهرمانی در مسابقات قهرمانی غرب کشور به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

صبح ملایر_مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی بانوان قهرمانی غرب کشور و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه اظهار داشت: تیم کبدی بانوان ملایر با برتری بر رقبا و باخت در مرحله فینال مقام دوم مسابقات را کسب کرد.

وی افزود:  تیم بانوان ملایر که به‌عنوان نماینده استان همدان  در این رقابت‌ها شرکت کرده بود پس از کرمانشاه موفق به کسب نائب قهرمانی شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بیان  کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های کرمانشاه ،کردستان ،لرستان،ایلام  و ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان برگزار شد.
وی با اشاره به کادر فنی و بازیکنان تیم ملایر در این مسابقات عنوان کرد: خانم راحله غفاری به‌عنوان مربی تیم ملایر و خانم فرشته امینی سرپرستی تیم ملایر را بر عهده داشتند.
رضایی افزود: خانم‌ها رابعه غفاری، زهرا توفیق، فاطمه الماسی، فاطمه سلامی، حدیث قنبری، حدیث عظیمی، فاطمه احمدوند، مهتاب بیجاری و شیوا خسروی بازیکنان تیم کبدی ملایر در مسابقات قهرمانی غرب کور بودند.
وی گفت: در پایان این رقابت‌ها دو تیم ملایر نماینده استان همدان و تیم کرمانشاه   دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که اواخر آبان در اصفهان با حضور ده تیم برگزارشده اعزام می‌شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر سرمایه گذری از پایه را یکی از دلایل موفقیت تیم کبدی بانوان ملایر دانست و بیان کرد: حضور مربیان ملایری در تیم‌های پایه کشور و سرمایه‌گذاری از پایه از مهم‌ترین دلایل موفقیت تیم کبدی بانوان در مسابقات مختلف است.