سامن مهیا زمستان است

صبح ملایر- "محمدرضا بشری"افزود: با توجه به شرایط ویژه بارش برف و باران در فصل پاییز و زمستان در این شهر، ستاد ویژه بحران و برف‌‌روبی در این شهرداری تشکیل شد.
وی ‌اظهار کرد: موضوع در جلسه شورای اسلامی شهر سامن نیز مطرح و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و در نهایت این ستاد با حضور واحدهای خدمات شهری، عمران، موتوری و ... تشکیل و سعی شد تا برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای مواجهه با مشکلات و مسائل مربوط به بارش‌های باران و برف انجام شود.بشری ‌ادامه داد: ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش مسائل ایمنی و رفاه شهروندان در استفاده از امکانات شهری، تسهیل در عبور و مرور و تردد خودروها و عابرین، در ستاد ویژه زمستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شهردار سامن ‌گفت: حمل زباله‌های پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، هرس شاخ و برگ‌های زائد درختان، نظافت و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها، لکه‌گیری آسفالت، تهیه کیسه‌های ماسه و نمک و استقرار آنها در محل‌های مناسب، اصلاح نقاط آب‌گیر، ساماندهی و تجهیز ماشین‌آلات عمرانی از قبیل لودر، مینی‌لودر، بیل بکهو کمپرسی و ... تهیه و توزیع بادگیر و لباس گرم برای پرسنل خدمات شهری، رانندگان و ... از جمله اقدامات شهرداری سامن در ستاد مدیریت بحران است.