4 هزارعاشورایی درملایرگردهم خواهند آمد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری همایش 4 هزار نفری بسیجیان عاشورایی شهرستان در سالن الغدیر ملایر در روز پنجم آذر ماه خبر داد.
صبح ملایر به نقل ازخبرگزاری فارس ، مصطفی رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج دست قدرت خدا » نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: بسیج دست قدرت الهی بود که از آستین ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی بیرون آمد و تاکنون نیز با پشتیبانی ملت، انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل افزود: اگر بسیج نبود، با ترفندها و تهدیدات دشمن نامی از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.
وی بسیج را مایه ابهت انقلاب و نظام دانست و گفت: اندیشه‌های ناب بسیج است که تا امروز نظام انقلاب اسلامی را باصلابت‌تر از گذشته نگاه داشته است.
رستمی تصریح کرد: اگر بسیج و فرهنگ بسیجی نبود، گروه‌های تکفیری وارد کشور شده و مصیبت‌هایی را که در کشورهای اسلامی به بار آورده‌اند بر سر کشور ما نیز می‌آوردند.
وی یادآور شد: ملت ایران با تفکر بسیجی و پشتیبانی از ولایت تاکنون توانسته در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دشمن بایستند و اجازه ندهد هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی وارد آید.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: همه ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و با همین فرهنگ زمینه‎ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج که امسال با رویکرد تقویت روحیه استکبارستیزی و توجه به اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه‌ها از 28 آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد.
رستمی از اجرای 170 برنامه شاخص همزمان با هفته بسیج در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در طبقه پایین پاساژ شهرداری با حضور کارآفرینان و طرح‌های ایجاد شده توسط بسیج سازندگی ملایر و پرداخت وام به متقاضیان طرح‌های جدید از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.
وی از برگزاری چهار یادواره شهدا همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان ملایر خبر داد و افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرمانده سپاه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه از برگزاری نشست‌های بصیرتی در ملایر خبر داد و اظهار کرد: این نشست‌ها در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برشمرد و تصریح کرد: این همایش با حضور اساتید و مدیران اقتصادی شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.
رستمی برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار همدانی، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی توسط بسیج جامعه زنان ملایر را نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر دانست.
وی اعزام دانش‎آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب در قالب اردوهای راهیان نور، فضاسازی سطح شهر و ادارات، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد، شرکت بسیجیان در نماز جمعه و برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی و ... را نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری همایش 4 هزار نفری بسیجیان عاشورایی شهرستان در سالن الغدیر ملایر در روز پنجم آذر ماه خبر داد و برگزاری برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر دانست.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبار لازم برنامه نشست فرماندهان دفاع مقدس با فرماندهان پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان نیز برگزار خواهد شد.