جاده های ملایر بازگشایی شده است

صبح ملایر _ رئیس اداره راه شهرسازی ملایر از بازگشایی همه راه‌های این شهرستان طی امروز و شب گذشته خبر داد.
جواد نگاهداری در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به بارش برف در نقاط مختلف این شهرستان اظهار داشت: نیروهای اداره راه و شهرسازی ملایر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مسافران در جاده‌ها هستند.
وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته با وجود بارش برف و باران همه جاده‌های شهرستان بازگشایی شده است، گفت: در حال حاضر 82 نفر از نیروهای این اداره با کمک بیش از 50 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی در جاده‌های شهرستان هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با اشاره به فعالیت پنج راهدارخانه شهرستان در محورهای مواصلاتی همدان، اراک، آورزمان ـ نهاوند، بروجرد و مرکز اداره راه و شهرسازی افزود: در 24 ساعت گذشته حدود 40 نفر از مسافران در این راهدارخانه‌ها به صورت موقت اسکان داده شده‌اند.
وی بیان کرد: همه راهدارخانه‌های شهرستان با تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی آماده خدمت‌رسانی برای اسکان مسافرین در راه مانده هستند.
نگاهداری با اشاره به باز بودن راه‌های شهرستان ملایر در همه محورهای مواصلاتی تصریح کرد: بیش از یک هزار تن ماسه و نمک نیز از بامداد شب گذشته تاکنون توسط اکیپ‌های راهداری در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ملایر این شهرستان پاشیده شده است.
وی به بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: صبح امروز مسیر فرعی روستایی عشاق، بابارود که شاهد بارش 35 سانتی‌متر برف بود با کمک نیروهای راهداری شهرستان بازگشایی شد.
رئیس اداره راه شهرسازی ملایر یادآور شد: سایر راه‌های روستایی شهرستان نیز در حال حاضر باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی از مردم خواست با توجه به بارش‌های اخیر و ادامه آن در روزهای آینده از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت سفر تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.