درب سالن های کشتی درملایرروی نوجوانان بسته است

صبح ملایر_نایب قهرمان المپیک 2004 آتن از عملکرد مسئولان هیئت کشتی شهرستان ملایر انتقاد کرد و گفت:مسئولان اجازه ندهند کشتی ملایر بیشتر از این آسیب ببیند چراکه کشتی ملایر دوسال است که به‌خواب رفته است.
مسعود مصطفی‌جوکار درگفتگو با تسنیم، اظهار داشت: تا زمانی که رئیس هیئت کشتی ملایر روی کار باشد من دیگر فعالیتی نخواهم کرد و اکنون هم می‌گویم که اشتباه کردم برای خدمت به جوانان این شهر پا پیش گذاشتم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تعطیلی سالن کشتی ملایر عنوان کرد: به من گفته‌اند که باید برای ادامه فعالیت آمده و تعیین تکلیف کنی، من آنجا کاری ندارم و به عنوان یک قهرمان ملی تنها قصد داشتم برای کمک به بچه‌های مستعد ملایر قدم بردارم که گویا آقایان نمی‌خواهند.
وی تصریح کرد: داریوش صفاری رئیس هیئت کشتی ملایر و مهدی رضایی رئیس ورزش و جوانان این شهرستان تا چند ماه دیگر باید جواب نوجوانان و خانواده‌ها را بدهند. ما روی استعدادها کار کردیم و آقایان باید پاسخگو باشند.
مصطفی‌جوکار با بیان اینکه کشتی ملایر دو سال است که به خواب رفته، بیان کرد: مسئولان هیئت کشتی ملایر که در شهرستان حتی عنوان پنجمی هم ندارند بهتر است دنبال امور شخصی خود باشند و کشتی را به اهلش بسپارند.
نایب قهرمان المپیک 2004 آتن افزود: از رئیس هیئت کشتی ملایر می‌خواهم محترمانه و دوستانه کشتی را رها کند و اجازه دهد افرادی روی کار بیایند که عمر خود را صرف ورزش و کشتی کرده‌اند. تأکید می‌کنم اگر این افراد روی کار باشند من، سعید گودرزی، جلال لطیفی و صادق گودرزی کار نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه مسئولان هیئت کشتی شهرستان، سالی یک بار هم به سالن‌های کشتی سر نمی‌زنند، خاطرنشان کرد: بهتر است مسئولان ورزش نه وقت خود را بگیرند نه استعداد بچه‌های خطه کشتی‌خیز ملایر را بسوزانند.
مصطفی‌جوکار گفت: تا وقتی افرادی که حتی حکم و مدال استانی هم ندارند برای قهرمانان جهان و المپیک تصمیم‌گیری کنند وضعیت کشتی ملایر از این بهتر نمی‌شود. کشتی ملایر رو به نابودی است و نباید اجازه دهند از این بیشتر تخریب شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با طرح این پرسش که چرا باید درب سالن کشتی روی نوجوانان کشتی‌دوست بسته باشد، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان باید به داد کشتی ملایر برسد. من مثل سایر نام‌آوران کشتی ملایر هشدار می‌دهم که چند وقت دیگر شهر ملایر با برخورداری قهرمانان جهان و المپیک حرفی برای گفتن ندارد و باید در آن با چراغ دستی دنبال کشتی‌گیر باشیم.
وی اظهار داشت: رئیس ورزش و جوانان شهرستان ملایر دلسوز کشتی نیست و من فکر می‌کنم کشتی‌گیرانی که به زودی در مسابقات اوپن کشتی می‌گیرند این روزها با بسته شدن درب سالن کشتی شهر باید در سرمای هوا و روی تخته سنگ تمرین کنند.