اجرای نیات واقفین مهمترین دغدغه ماست

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر ‌با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفان مهمترین دغدغه ماست ، برنامه‌های این اداره را در طول هفته وقف تشریح کرد.
به گزارش صبح ملایر ، ‌حجت‌الاسلام و المسلمین "فیض‌اله اسدپور" ‌ ‌در جمع خبرنگاران، ‌گفت:دیدار با خانواده های معظم شهدا ، برگزاری و اطعام مومنین در 28 صفر امسال و کلنگ زنی طرح بازسازی امامزاده قوزان اهم برنامه های هفته وقف در شهرستان ملایر خواهد بود.
همچنین وی تصریح داشت تجلیل از دانش آموزان نخبه دبیرستان سیفیه ملایر و عیادت از بیماران درکنار ارائه خدمات ویژه دندان پزشکی در شهرستان از دیگر برنامه های مورد نظر در هفته وقف است.
اسدپور ضمن اشاره به عدم تنوع در موقوفات شهرستان تصریح کرد امیدواریم در سال پیش رو شاهد وقف های جدیدی در شهرستان ملایر باشیم .
رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد:اجرای نیات واقفین از دغدغه های ماست و امیدواریم در بتوانیم روز به روز در راه اجرای صحیح نیات واقفین بهترعمل کنیم. 
وی در پایان به طرح های قرآنی اشاره داشت و گفت :اوقاف همواره در راه گسترش قرآن و معارف اسلامی پیشقدم بوده و طرح هایی مانند آموزش حفظ ،قرائت و تفسیر قرآن کریم از این نمونه هاست. 
اسدپور از مردم خواست تا کلیه موقوفات خود را به اطلاع اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برسانند تا موقوفات ثبت شود و با گذر زمان دستخوش تعرض و تغییر نشود.