رضایی کلیددار ویژه ترین فرمانداری استان همدان شد

صبح ملایر به گزارش ایرنا _عبدالعظیم رضایی در حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر منصوب شد.
پیش از این سکان فرمانداری ویژه ملایر از فروردین ماه سال 92 در دستان مصطفی آزادبخت بود که با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید همچنان وی در سمت خود ابقا شد.
آزادبخت پس از گذشت بیش از دوسال از مسئولیت فرمانداری ملایر به عنوان مدیر کل حراست استانداری همدان خدمت به مردم را در همدان از سر گرفت.
اول مهرماه امسال رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با حفظ سمت، سرپرستی فرمانداری ویژه ملایر را عهده دار شد که به مدت سه ماه به مسئولیت خود در قبال شهرستان ویژه ملایر عمل کرد.
بعد از بررسی و پیگیریهای مسئولانه استاندار همدان نسبت به دومین شهرستان بزرگ استان، عبدالعظیم رضایی مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری استان مرکزی گزینه نهایی برای این سمت معرفی شد.
مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید ملایر عصر یکشنبه 22 آذرماه با حضور استاندار همدان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندار نهاوند، جمعی از مسئولان استان مرکزی و استانداری اراک در این شهرستان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان عصر یکشنبه در این آیین گفت: ملایر شهری رو به توسعه و پیشرفت است و با قرار گرفتن بر روی ریل توسعه، مسیر خود را پیدا کرده است و استحقاق بسیار بالایی در این زمینه دارد.
رضا قیاسی اظهار کرد: به دلیل همراهی و همسویی مردم این شهرستان با دولت و نظام، نتیجه خدمات در این شهرستان اثر دو چندان دارد و اگر این انسجام، مدیریت و هماهنگی با حضور فرماندار جدید در ملایر حفظ شود، به طور حتم مسیر رشد و توسعه با شدت بیشتری طی خواهد شد و ملایر برای حرکت در راستای توسعه چیزی کم ندارد.
وی با بیان اینکه در این مدت برنامه و اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان انجام شد، افزود: شاخص ترین این برنامه ها ایام محرم و صفر و استقبال بی نظیر مردم از شهدای گمنام بود که این امر نشانه عمق دیانت و فرهنگی است که در جان و وجود مردم این شهرستان ظهور و بروز یافته است.
قیاسی همچنین مصطفی آزادبخت را چهره ای خدمتگزار برای مردم ملایر دانست و بیان کرد: وی در زمان تصدی خود منشاء اثر و برکات زیادی برای این شهرستان بود و امتحانش را به خوبی پس داد و امیدواریم فرماندار جدید ملایر به عنوان فردی لایق و شایسته منشاء رشد و توسعه افزون تر این شهرستان باشد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر نیز اظهار کرد: ما در هر پست و مقامی که باشیم، باید بر مبنای همان اعتقاد ایمانی و مبانی اسلامی خدمتگزار مردم باشیم.
حجت الاسلام علی اکبر نجفی مقدم افزود: هیات نظارت بر انتخابات و هم وزارت کشور به همراه سایر ارگان ها، مهمترین وظیفه مان در انتخابات پیش رو نظارت بر انتخابات و عمل کردن به قانون است تا بهترین انسان ها خدمتگزار مردم، اسلام و انقلاب باشند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید ملایر نیز گفت: با توجه به پیگیریهای استاندار همدان متوجه شدم که وی بسیار دغدغه شهرستان ملایر را دارد و پس از ملاقات با وی و حساسیت ها و دغدغه هایی که نسبت به ملایر داشت، پیشنهاد دادم که دنبال فردی توانمندتر و با تجربه تر برای ملایر باشد، اما استاندار همدان تاکید کرد که من عهده دار این مسئولیت باشم و از این بابت خوشحالم.
عبدالعظیم رضایی بیان کرد: این آزمون بزرگی برای من است که بتوانم از همه ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان برای رشد و توسعه استفاده کنم و باتوجه به اقدامات انجام شده از سوی مدیران قبلی، هم اکنون بسیاری از مشکلات گذشته در این شهرستان وجود ندارد و بستر برای پیشرفت مهیا است.
وی با بیان اینکه همدلی و مشارکت مردم ملایر زبانزد است، بیان کرد: در حال حاضر زیرساخت های توسعه در این شهرستان فراهم است و پایه نخست زیرساخت های فرهنگی است و بعد از آن زیرساخت های راه، اشتغال، جوانان تحصیل کرده، نخبگان و فرهیختگان در داخل و خارج از این شهرستان، همه ذخایر ارزشمندی است که وظیفه ما این است که به نحو شایسته ای بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه این ظرفیت ها و پتانسیل ها تعهد من را نسبت به این شهرستان دو چندان می کند، افزود: من نیز مانند استاندار همدان و سایر مسئولان، دلسوزانه و کارشناسانه نسبت به امور این شهرستان دغدغه دارم و امیدوارم بتوانم از مشاروه های استاندار همدان در راستای رشد و توسعه ملایر استفاده کنم.
رضایی همچنین به 13 بند منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید اشاره و با قرائت بند اول این منشور مبنی بر اینکه خداوند را در همه حالات ناظر بر اعمال و رفتار خویش و مسئولیت را امانت الهی می دانم، عزم و اراده خود را بری خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.
در این آیین از زحمات دو ساله و شش ماهه مصطفی آزادبخت فرماندار سابق ملایر و همچنین رضا قیاسی سرپرست فرمانداری این شهرستان به مدت سه ماه تقدیر و عبدالعظیم رضایی به عنوان معاون استاندار همدان و فرماندار جدید ملایر معرفی شد.
همچنین در این آیین از زحمات محمدقاسم عبدلی معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز تقدیر شد که طی مراسمی هفته گذشته سعید کتابی بخشدار سابق سامن عهده دار این مسئولیت شد.