بوی پیراهن یوسف ملایر را عطرآگین کرد

پیکر پاک و مطهر شهید جابر شیرزادی از شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز در ملایر تشییع شد.
 یک بار دیگر شهر ملایر میزبان مردی از دیار جهاد و شهادت بود که با بازگشت خود بعد از 29 سال عطر شهادتش فضای شهر ملایر را معطر کرد.
امروز دوباره ملایری‌ها میهمان داشتند، میهمانی که خود میزبان بود اما 29 سال پیش سنگر معلمی را رها کرد و به سنگری که مهم‌تر از آن بود شتافت تا از وطن خود در برابر متجاوزان دفاع کند.
امروز آمده بود تا به مادرش که سال‌ها منتظرش بود سلامی دوباره کند، مادری چشم‌انتظار که امروز قد خمیده شده بود.
خوش آمدی شهید شیرزادی، امروز آمدی تا درسی از عشق را به دانش‌آموزان زمان بیاموزی، درسی از ایثار و آزادگی... خوش آمدی به دیارت.
 آمدی تا مردم مومن و شهیدپرور ملایر یک بار دیگر پیکر پاک و مطهر تو را با دلی شکسته و با اشک و اندوه تا آرامگاه ابدیت بدرقه کنند.
امروز مراسم تشییع شهید شیرزادی با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم از میدان امام خمینی (ره) تا میدان امامزاده عبدالله(ع) ملایر تشییع شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان امام جمعه شهر ملایر بر پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر نماز اقامه کرد.
پیکر این شهید بزرگوار برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کهکدان از توابع بخش سامن منتقل شد تا در آرامگاه ابدی‎اش به خاک سپرده شود.
مراسم بزرگداشت شهید نیز امروز بعد از ظهر از ساعت 13 تا 15 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای کهکدان با سخنرانی امام جمعه موقت ملایر حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان و مرثیه‌سرایی مداحان شهرستان برگزار می‌شود.
مراسم شب وداع با شهید شیرزادی نیز شب گذشته در حسینیه ثارالله ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش فارس، شهید جابر شیرزادی متولد سال 1341 در روستای کهکدان ملایر است که به عنوان بسیجی عازم جبهه‌های جنگ شده و سال 65 در منطقه عملیاتی پیرانشهر واقع در غرب کشور در سن 24 سالگی به شهادت رسید.
بعد از 29 سال با تلاش‌های نماینده کمیته مفقودین غرب کشور و گروه تفحص شهدا پیکر پاک و مطهر این شهید تفحص شده بعد از انجام آزمایشات دی.ان.ای شناسایی شد.
از این شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 21 تن از این شهدا مربوط به روستای کهکدان هستند.